زندگینامه هوشیار دروازبان پرسپولیس
 
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدیدامیدکه لحظه های خوبی داشته باشید


ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 24
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 24
بازدید ماه : 24
بازدید کل : 1161
تعداد مطالب : 21
تعداد نظرات : 3
تعداد آنلاین : 1



http://up98.org/upload/server1/02/e/wgfuq35kzzwit3gz1xus.jpg

perspolissport
تیم پرسپولیس. فوتبال وبیوگرافی

 

باشگاه پرسپولیس چند روز پیش با حسین هوشیار، دروازه بان سابق شهرداری یاسوج به توافق رسید و او از این به بعد، با شماره ۳۸ برای این تیم بازی خواهد کرد.
هوشیار متولد ۱۱ دی ۱۳۶۴ است.
بله. روز تولد او همین ۲ روز قبل بود. او از سن ۱۳ سالگی وارد تیم های پایه پیام مشهد شد و در نهایت با این تیم موفق به صعود به دوره هشتم لیگ برتر شد. البته هوشیار در آن زمان دروازه بان سوم بود و مجید غلامی و سیروس سنگچولی، بیشتر مورد استفاده قرار می گرفتند. فصل بعد و با سقوط پیام به لیگ یک، غلامی و سنگچولی رفتند و هوشیار دروازه بان اول شد.
او با سن نه چندان بالا، عملکردی خیره کننده داشت و طی دو فصل آنقدر بازی کرد که کمتر کسی متوجه شود محمد رضا شریف زاده هم در این تیم دروازه بان است.
هوشیار از جمله فوتبالیست های متأهل است و حدود ۱ سال قبل این موضوع را به اطلاع جامعه فوتبال رساند! او پس از اینکه همراه با تیم پیام حاضر نشده بودند برای بازی با داماش لرستان به درود بروند، مصاحبه کرده بود و از وضع مالی بد باشگاه نالیده بود. ضمن اینکه در صحبت هایش به این موضوع اشاره کرد که متأهل است و برای خرید دستکش و کفش، طلاهای همسرش را فروخته! البته لازم به ذکر است او با مبلغ حدود ۱۱ میلیون تومان، سقف پرداختی پیام را می گرفت.
هوشیار این فصل در شهرداری یاسوج هم عملکرد قابل قبولی داشت. همه او را با پنالتی هایی که از بازیکنان تراکتورسازی و فولاد مهار کرد می شناسند اما او در جریان بازی ها عملکردی بسیار بهتر از این داشت. بهترین نمایش این فصل هوشیار در بازی با گهر بود. مسابقه ای که اگر در آن نبود شهرداری می توانست در خانه کیسه گل شود!
نقطه قوت بزرگ این دروازه بان مشهدی، مهار موقعیت های تک به تک است. بزرگ ترین ضعف او را هم می توان علاقه وافر به خروج از دروازه دانست. البته در مقابل بازیکنان کم خطر لیگ یکی این موضوع برای او دردسر ساز نشد اما در بازی با استقلال، به خوبی فهمید در مقابل امثال جباری و تیموریان، این ریسک ها خطر ساز خواهند شد!
بر خلاف بسیار از بازیکنان شهرداری یاسوج که در مقابل استقلال، مش و میزامپیلی قابل توجهی انجام داده بودند، چهره هوشیار همواره همین مدلی است و ریش کلایورتی او، محصول امروز و دیروز نیست!
او در بازی هایی که در هوای سرد برگزار می شود، یک هد بند مشکلی هم می بندد و چهره ای شبیه به پالیوکا برای خودش درست می کنند. از حیث استایل و فرم بدنی، بی تردید او یکی از خوش استایل ترین گلرهای ایرانی است.
با این تفاسیر به نظر می رسد پرسپولیس از انتقال این دروازه بان نه چندان مشهور اما با کیفیت کاملا سود خواهد برد.
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب
  • کیت اگزوز
  • زنون قوی
  • چراغ لیزری دوچرخه

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان spoort و آدرس parsfootball7.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.